gnajt!!

Tja!!

Vikken dag man har haft....vaknade imorse...hunden skällde....MYCKET!! tydligen hade d knackat på dörren...utan att jag hörde d...min sambo hade oxå vaknat.....jag yrade ur sängen å såg att en taxi lämnade garage uppfarten...tydligen någon som åkte fel...GRATTIS TAXIBOLAGET!!! å jag som va ledig å hade sovmorgon!! TACKAR TACKAR!! :O)

Sedan när jag lixs va vaken så gav jag hunden mat å sedan åt jag en bit chees kake...på stående fot!! en lysande start på dagen....sedan gick jag å hunden en prommis....

Sedan så satt jag å sambon å kollade på cnn....alla bränder i usa....otäckt!!! hoppas att det slutar att brinna där snart!!! gillar inte hav å brand....flyg inge kul heller....jag e ju rädd för allt!!! ;)

Senare på dagen så fikade vi upp resten av caken....min sambo blev lite småsur över att han påstod att jag tagit den största biten...å krävde att han skulle få en bit av mej....men jag e som en riktig vakt hund av allt vad fika å godis heter....han säger att jag e lämplig åt räven när d e tal om fika!! :O) jag mårrar å vaktar!!!
Sedan kollade jag på days of our lives.... d har ju hänt en grej där å jag mayspace'ade på programmet å såg vem mördaren va!!! hihihi!!!

Efter d så gick vi med hunden på prommis...å till pappa där vi fick stuvade makaroner å korv!!! MUMS!!

Sen for sambon å spelade badmington å jag satt här som ett ufo å kollade tv...glamour...ja jag har haft en ren å skär tv dag...hade ont i halsen me så d blev ingen löptur...har jädrit ont i nacken me.....å fryser :(

Min hund snodde in sig i panel gardinen idag av typen frans....han gick till d tog stopp å såg mycket besvärad ut!! tror d...ha en massa trådar över å under magen...å kring benen....tur att han inte fick panik!! då hade gardinstången brakat iväg me....vetrinären ringde idag med å sa att hans prover va bra!!! ÄNTLIGEN!!! som jag väntat!!

NU ska jag sova!!!  jobb imorrn!! BAJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0