Fredag igen å igen å igen......

Tja !!!

Nu e det fredag å idag har man ju jobbat...å varit hos optikern....ska ju skaffa nya men e lite fundersam över bågarna.....jaja d löser sig alltid...å alltid stavas alltid med 2 L!!! hahaha........:O)

Jag har även hunnit med att gå en sväng med my dog!!! d var riktigt kallt..... men d e snart jul å sedan vänder d igen...å blir sommar !!! man få tänka possitivt !! ALLTI!!!!

Var ut å åt lunch me svampbob idag....vi var å åt pizza....d största någonsin tycker jag!!! men gu så gott d va!!! jag åt en margerita MUMS!!!

Å jag har tagit på mej å jobba imorrn me.....BLÄ!! fast min sambo jobbar med så d går ganska bra d oxå!!! dess utom e d ganska bra betalt på helger..... ännu bättre!!

Nästa vecka kommer syster hem i helgen!! vi har inte setts sedan kreta å d e ett tag sedan nu!!! så d ska bli kul!!!
Å helgen därefter e d haloween....eller allhelgona vilket jag gillar mer änn halloween...d låter scary på något sätt!!! då ska vi troligen om allt går rätt nu då!!  hitta på någe kul!!!

Nu ska jag ta å durcha av mig allt mat os...villket har fastnat på mej sedan jobbet idag!! inte sååå fråcht kanske...d luktar inget vidare.... :O) doobido i kväll!!! BAJJ BAJJ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0