Fredag hela veckan lång!!!

Tja!!!!!!!

Nu sitter jag å kollar doobidoo å surfar lite!!!
Har ju sett på greys anatomy.....typ 3avsnitt har 4kanter till ögon nu....*P* ringde från jobbet å hörde omhan hade kommit till dr grey.....hahaha han behöver inte fråga han vet vad jag gör......

Idag har jag jobbat....vi var en kort dag för att *T* som skulle jobba istället för *A* skulle på läkarstationen å sedan hade hon blevit skickat till sjukhuset.....men hon kom starax före 4a!!!

Annars har det inte hänt någe särskilt här...jag har varit ute å handlat slementiner åsså handlade jag middag...potatis bullar!! MUMS!!! '
Åsså har jag varit ute med hunden...gick på prommis!!!

Gilar INTE artisterna som e med på Doobido ikväll...Jojje e ju kul men inte d andra....

Veckans favvo låt e Nothing else matters!! me mina favvosar Metallica!! :o)

Undra vad man ska göra imorrn då??? jag e ju ledig så jag ska skaffa mig en rejäl sovmorgon!!
Annars ska jag försöka vara ute lite med hunden om vädret tillåter!!!

bajj bajj på er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0