Bring me everyone.....

Det är veckans låt tycker jag ......med mustach...eller hur d stavas!!! nu har jag jobbat hela dagen 8-1915 .....har inte gjort så mycket annat idag.....

Jag hade fått mina greys anatomy dvder idag iaf!!! en söndag kanske inte helt åt greys tecken men nästan.....hahaha!!!

Imorrn e d jobb!! känns lite tungt men det går bra!! e iaf ledig söndag!!!

Kollade doobidoo idag tog 5poängaren....När författarna satt å läste....d va ju lisa nilsson å himmlen runt hörnet!! jippie till mej!!!

Nu ska jag ta å söva lite så jag årkar me imorrn!!!

Bajj bajj....bring me everyone....i need to hurt someone..... kanske inte dårå men låten e bra!! :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0