BLÄ!!!!

Ja d kan man summera denna dag !!! jippie d som man har längtat efter..... näe inte d !!!! sedan på jobbet så undrade man om jag kunde stanna.....å jag kan ju inte säga nej....så man fick jobba över lite med....men vad gör man inte .... man e som man e......

Annars så har jag nyss varit ute på en prommis med my älskade dog!!!! vi va ute på en jätte lång prommis....jag hade tagit på mig mössa/basker... vantar å två jackor å en långärmad.....men du!!!! d va ju varmt!!! jag klär mej som om de skulle vara minusgrader ja!!! hahaha!!!!

Imorrn e jag ledig! jag jobbar lördag istället.....känns ganska tungt nu .....men va fan!! d går bra när man väl e på jobbet....d e d som e d roliga!!! man sitter å gruvar å sedan när man e på jobbet så e allt som vanligt!!! tur att jag jobbar med ba arbetskamrater på lördag iaf!!! d hade varit värre annars!!!! vissa vill man ojärna jobba med!!! hahaha!!!!

Idag tänker jag bara jäsa å tända ljus!!!! dricka te kanske man kan gör oxå!!! d e ju höst å e d höst så e d!!! har ju en chips påse kvar oxå..... :O) .....men jag har ju en massa frukt med....d har nog sämre bäst före datum än chipsen!!!!

Nu ska jag hita på något å göra!!! // ciao ciao italia.......
image29 Länge sedan james va på tapeten här va!!!! men nu e han tebax!!! :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0