Äntligen hemma!!!

Tjena!!!

Nu e min dag slut!!! har jobbat hela dagen å sedan när jag slutade kl 1800 for vi upp till farmor där *A* å *R* är . de far i morgon så d va en blixt visit från oss!!!
Nu ska jag ta mej ett vin glas!!! för det e jag värd.....tycker jag iaf!!! åsså ska jag gräva ner mej i soffan å kolla på greys tror jag å äta lite nötter....å imorrn ska vi fira min sambo så jag måste upp å baka en budapest rulle hade jag tänkt!!! så även fast man e ledig har man saker å göra!!!

idag har jag bara hunnit med en liten morgonprommis med min hund!!! så jag ska ta en längre med han imorrn med hade jag tänkt!!

Ja ja nu kallar grey's anatomy på mej!!! ska kila!!! //BAJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0