ullevi här kommer vi igen!!!

Förhoppningsvis!!! om inget inträffar..men d tror jag ej att det ska göra!!! JIPPIE jag längtas!!!
Jag har lagt upp en plan!! jag ska kanske ta ut 2 veckor semester i sommar å sedan spara 2 veckor utifall att vi får för oss å göra en långresa :O) inte helt klart men d e lika bra att spara!!! ska ju fara te fjälls 1 vecka på våren iaf!!! kul kul!!!
Hoppas att detta år blir lika kul som detta har varit!!! jag räknar redan dagarna till jul å nyår...å sedan kan vi spola fram till april!!! å sedan få vi ta fram vår käre motorcykel igen!! JIPPIE!!!

Idag har jag jobbat!!! lite strul på jobbet men d lste sig ändå!! hahaha
Sedan har jag varit ute med min hund på prommis men gud så kallt d va!!!  inte lika skoj!! men hällre att det e kallt än att det ska vara +grader å regn!!!

Jag var sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
Godis sugen förut!! men jag tog mitt sunda förnuft till fånga å åt en banan å pumpa kärnor...inte lika gott som en gottpås men nåväl för denna gång!!! får äta karra till helgen då istället!!! :O)

Ikväll e d greys d ska jag inte missa!!! nu ska jag surfa lite !!! BAJJbajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0