toodeloo å toodeloo!!

Tja!!

Idag har jag haft sovmorgon :O) vaknade när kl visade 0935!! då var d raka spåret upp å ge min hund mat å sedan ut å rasta honom!! sedan så fick jag rostat bröd hos pappa!! d tyckte jag va bra!! med marmelad!!
Sedan så for jag å sambon till stan å handlade...dock bara mat men iaf!!  sedan så gick vi en sväng med hunden...det blåste å var riktigt otäckt väder....
Sedan lagade jag mat!! det blev linssoppa!!! mums mums!!! å sedan gjorde jag i årdning matlåda med + att jag gjorde i årdning fruktsallad me att ta med på jobbet imorrn!! fick lite ändrade tider men det går bra d med!! förkylnings tider även på jobbet!!!

Annars så har jag inte gjort mycket ! kollade på våra bästa år slutet på d iaf!!! hahaha d e ganska kul program!! snart börjar glamour...ibland får jag för mig att kolla på dessa såpor...inte för att d e bra!!! men imorrn e det greys anatomy!!! i lööööve etta programm!! mycket bra e det!! åsså e det dubbel avsnitt!! hoppas att det inte är sista för sesongen....då skulle jag bli mycket ledsen!!!  å imorrn är det roomservic me...där de skulle göra om bert karlssons hus!! haha det kan bli en riktig höjdare å se!!!

Nää nu ska jag sätta in en bild på grabbarna....det har jag inte gjort på länge! ;O)
image33 BAJJ bajj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0