Svårt å sova!! d e jag!!

Torsdag: jobbat jobbat å jobbat!
Fredag: ledig!! ledig! ledig!!
Lördag! var till stan med mamma å pappa!! å sedan var det hem å laga mat!! förrätt: slkagenröra crustader å sallad!!! mums!! middag: inbakad fläskfile med paprika ost å bacon!! å potatis gratäng!! å efterrätt blev det tosca päron! mycket gott å mycket mätt blev man!! orkade knappt röra sig!!
Vår hitbjudna gäst skulle på krogen men vi stannade hemma!! VI kollade på amerikanska hotrods ist!! ;O)

Söndag: idag har man inte gjort så mycket! varit ute med hunden å varit å hälsat på farmor en sväng! kollat på despret houswifes å ska snart äta en hawaii!! alltså en pizza!! mums!!

Imorrn e det måndag å då e d jobb som står på tapeten igen!! snart e det jul! allt går så fort!! iallafall e det advent!  å då får man plocka frammalla tomtar!! jag gillar verkligen julen!! jippi!!!

Nu ska jag kolla vidare på nätet!! å sedan kanske jag sover i några minuter.....jag har verkligen svårt å somna på nättren!! fattar inte varför!! jag tror et e stress relaterat...man får typ hjärtklappning me!!! inte kul!! bajjbajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0