Mååndagen igen!!

Tja tja!!

I helgen har jag mest tagit det lungt!! min sambo har jobbat så här har det inte blevit någe spec gjort!!!
Jag har varit ute med min hund i snövädret som kom in igår!!! fy vad det snöade!! men kul ochzå!!

Idag har jag jobbat!!! jag fick stanna längre men det gjorde inget tycker jag!! en jobbarkompis fick sjukt barn så jag fick tjäna lite extra!!! hahaha!!! inte gör det mej någe iaf!!

Imorrn e jag ledig! tror jag ska hälsa på farmor en sväng!! tror d iaf...skulle vilja åka te solle en sväng me!! å kolla lite julklappar kanske....d börjar att bli dags!!! isf ska jag köpa någe te farmor som kom hem från sjukhuset i lördags!!!
Kanske jag går in till min morbro som har ett bageri å tar hem någe till farmor!! d brukar hon uppskatta!!! åsså skulle jag kunna tända ljus med!! på gravarna!!!

sedan tror jag att vi ska kolla på despret houswifes! eller hur det stavas jag e inte så haj på d!!! men själva programmet e jättebra!!!

Idag har jag inte äte någe gotta!!! hihihi får bara äta på helgerna har jag sagt!! å det går nog bra!! i helgen ska vi ju ut å bowla me!!! d ska bli kul!! vi ska ut å äte oxså!!! undra hur maten e som dom har på bowlingen det e 2 kräsna själar som är med!!! jag e en !!! hihihi!!!

Näääää nu ska jag väcka min sambo som söver på soffan!!! :O) BAJJbajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0