förkyld!!??

Tja!!

Jadu idag så nyser jag utav bara tusan...men känner mej ganska pigg!! jag har ju jobbat idag å det kändes ganska bra!!! idag när jag kom hem blev det grillad kyckling file!! å potatis sallad!! mycket gott!! mums mums!!!

nu e jag åxå förkyld men jag hoppas att det inte blir värre!!! har tagit en whiskey i förebyggande syfte :O)

I går var det ju greys....e kite besviken över att det handlade om den rödhåriga läkaren sååååå mycket ...hon e ju liksom inte sååå intressant !! :O)
Åsså såg jag roomservic...bert e ju helt klart en cool snubbe!! haha ja d fick ju det inte direkt lungt när han snokade omkring!!! men han e ju hur kul som hellst!!

I kväll ska jag ta lite glögg!!! det är ju suoergott!! mums mums!! åsså kanske en liten pepparkaka!! men det ska vara vanlig affärs glögg...vinglögen e inte direkt någon höjdare tycker jag!!

Om 2veckor e det personalfest me!! et ska faktiskt bli kul!! jag hade ju inte tänkt att gå men nu gör vi det ändå!! jag e ju allti så velig när det gäller å bestämma sig om någe!!! d va likadant förra gången me!!! då va jag lika daN!!

Nu ska jag lyssna på maiden tor jag!!!

BAJJ BAJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0