Fear of the dark...

Ja d kan man säga....mörkt jämt!!! hjälp!!!

Nu har jag nyss kommit in har varit ute å sprungit lite med my little fella.... :o)
Har även bakat 2  sockerkakor....fast inte vanliga dårå....en mes apelsin smak å en med glögg smak!! ska bli kul å se vad d blev för någe!!!

I helgen e det firmafest!!! det ska fakiskt bli kul även om jag inte hade lust först men det drar ju tankarna år ett annat håll iaf!! å det e ju bra!!!

I dag har jag jobbat med!!! å nu ska jag ta å slänga in mej i durchen !!! å sedan i kväll ska jag kolla på greys!!! det e ju sista för  i år!!!! hoppas att allt blir bra för alla....men det tror jag inte att det blir...har allt sett en koll i en reklam snutt vad som ska hända i detta programm!!!

Fear of the dark.....fear of the DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARK! :O) bajjbajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0