YES!!!!

image8

Så har man fått tag i LIVE från lissabon......ska köpa när d kommer ut från stockholm....har suttit hela jäkla kvällen å lyssnat....e så sjukt bra!!! HURRA HURRA!!! d e bara d jag har att säga.......

Å var d någon som kollade på d numera kallsång på svansen.....dynga m stort D!!
D e ju bara en massa skruttar som e där å blaha....
D livade ju upp lite med marcoolio....d må jag säga!!
Men d andra kan d strunta i,,,,,
Å grattis tv 4 som värvat ernst!! e d någon som gjort en lampa av glödlampor som han gjorde en gång?? hör av er....å dessa grejer på sidan av....handsalva !! va e detta ett skönhetsprogram eller?? e d sommar torpet eller vade d.....
Ja jag e inget fan av honom iaf så han kan gott hålla på....

Å på tal om å byta kanal så tycker ja att d va synd att jideh bytte kanal....jag tyckte att han passade in bra där han va!!!

Jaja.....ska bara lyssna på några låtar till......d e ju så jäkla kung!!

Ha De

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0