Whiskey and beer......and metallica!!



Tjabba!!!
Igår hade vi en liten whiskey in the jar kväll... de synes när den andra halvan ligger under täcket....å har lite ont i bollen....alltså huvve!!! d blev sent jag brukar ju vara tant berit 209år som lägger mej kl 21-22 tiden...men imorse var jag oxå uppe....vi gick å la oss kl 04:44 men d va trevligt!!!  bara satt å tog det lungt å mådde prima å lyssnade på metallica :o) som tur va höll jag mej bara te whiskey....annars blev de öl för d andra....å Whiskey...inte konstigt att sambon ligger i sängen.....Hihihi!!!
Man känner sig lite seg i dag med andra ord....det enda jag åstakommit är att jag....
1: Hade beställt väckning kl 08:30......dumt av mej....
2: Hade ställt klockan själv på 10:15.....lite bättre
3: Gick med hunden till mamma å pappa.....drack saft å kaffe där!!
4: gick hem med hunden...Såg jehovas vittnen.....
5: låste dörren i väntan på att de skulle komma!!!
6: öppnade inte....om jag vill kontaktar jag dom själv....fast d gör jag ALDRI!!!
7: Hunden skäller å morrar å dom gick till nästa granne.....
8: sambon kliver upp å ojjar sig lite!!!
9: startade datorn å diskmarskinen!!
10: ska snart gå å äta något.....är hungrig!!!

Idag blir det inte mycket gjort här kan jag tänka mej....kanske man kan grilla burgare i kväll om vädret e bra!! ska faktiskt gå å ta en huvudverkstablett i förebyggande syfte!!
Åssså ska jag läsa  kvällstidningarna!! å äta!!!

Vi höres!!! kanske senare....idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0