Soligt å varmt värre!!!

image14

Jaja vad ä'r väll en bal på slottet??? mot en härlig dag hemma i solen!! å värmen....
Idag har vi kört ytterliggare ett lass skräp på tippen...hur mycket skit kan man hamstra på sig.....fattar inte att man sparar på allt!! känns bra iaf!! att man har kastat bort lite!!!

Idag har det inte hänt så mycket att hänga i garderoben.....man har gjort d vanliga.....tvättat gått prommisar med hunden å varit på tippen...varit te stan en sväng....lagat mat.....konstit att steka inne....gillar inte att steka...d sprätter så förbannat hela tiden..... :o/

Annars har jag börjat nedräkningen utav...mina lata dagar.....där jag inte gjort så mycket...var tebax på brottsplatsen idag å kopierade papper å faxade i väg lite papper....d känndes bra men lite tråkit e d allt att sommaren e förbi....men jag längtas te jag få ha min bubbels på mig....kanske någon dag framöver....

sambon for ned på jobbet nu en sväng skulle vässa på klingan på gräsklipparen....den lyllon har semestern kvar han....börjar inte förrens i augusti...men jag har ju min utlandsvecka kvar jag med!! känns bra d me....

Nu ska jag gå å städa badrummet man vrt ju aldri om man får oväntat besök....gillar ine när d ser ut å spec inte på en toa....hellre frächt där å dammtussar på golven!!!

Hej svej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0