Semester....men vad ska man göra??

image6

Hallå!!!

visst är det härligt med att ha semester ..... men jag har ju svårt att sitta still å jag vill allti ha något å gö...
Ja d e lättare sagt än gjort iaf!!
I dag har vi varit te stan fast nedöver.....:) med hunden till veterinären å det gick bra!
Å sedan har jag googlat lite på span efter meatllicas spelning i finland utan resultat!
Annars har jag å min hund varit ner till mamma å pappa en sväng å druckit kaffe....
Vi ska snart ut en sväng igen! å sedan ska jag träna.....har inte blevit så mycket utav de de senaste dagarna....jag ska ut å gå idag hade jag tänkt!!
Grilla ska vi oxå göra få ser hur det blir.....jag gillar ju inte kött ibland....men jag har hittat  andra burgare som e godare....vegitariska sådanna...hälsans kök eller vad d heter....JÄTTEGODA var dom....så d kan jag rekomendera!!

Näe....nu ska jag gå med hunder för att senare gå vidare själv med Metallica i propparna......lite tjatigt måntro....men d e d coolaste jag varit med om!!!

See yaa dood's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0