New york??

Att åka eller inte åka ......det är frågan! med stort ??


Kan d va så svårt att bestämma vart man vill fara?? ja om man har med mej å göra......så kan d va d!!!
Ibland vill jag åka långt å ibland max 1h,s flygresa!!!
Men d e svårt å bestämma sig!! har varit te grekland 2år...Rhodos,Corfu, men min sambo har allti velat åka långt....
Nu har jag å syrran pratat lite om New York!! å d verkar intressant.....men att få alla att enas e svårt! å d skulle vara jättekul å åka allihop!!

Annars har jag varit ute å hurtat idag igen....d syns på mina fötter...har 2 stora blåsor,,,,inte kul!!!
Å sedan har det inte hänt någe spännande här....googlat å kollat resor....sedan har sambon jobbat hela dagen! har tvättat me...hatar verkligen d...gillar inte å hänga upp tvätten!!!

Åsså har jag slö kollat tv. rapper show.....på vh1.....jag fattar inte att de kan sända sådanna program....om d va duktiga kanske d skulle va kul....d e nästan så jag kunde gjort bättre ifrån mej!!! HAHAH!image11Min bakgrundsbild....hahaha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0