Huvudvärk/migrän......

Tjena på dig!!

I går gjorde man inte så mycket....var till stan en sväng... var på dressman men dett par byxor min sambo köpt som var trasiga....d skulle laga dom!
Annars gick jag en sväng med hunden, var & hälsade på några kompisar som INTE var på METALLICA!! d är allti kul att surra om d för de förstår ändå inte hur d var!!
Sedan var vi till mamma å pappa och åt lite mat!
D var sedan d började....den hemska huvudvärken....försökte att lägga över metallicas skivor till telefonen....mella huvudvärkstabletter å nära kräkupplevelser.....så när jag hade fixat telen så var det natten å jag gick å sov....

Idag regnar det å jag mår sådär sedan gårdagen så jag ska inte göra mkt idag...tänkte försöka att baka en kaka men baileys åt min sambo som han kan ta men´d sig på jobbet iaf...
Nu ska jag googla lite.....man vet aldri vad man hittar!!

See yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0