Hej hej hallå!!

image2

Tjena!!!!

Nu har man börjat blogga med.....nästan så man blir rädd....mest för sig själv!!! :)

Idag har man jobbat.....åsså har syrran åkt hem....d e tråkit!!!  nu e det bara jag å hunden!

Man är ju trogen allsångs kollare....( allsång på skansen....) men vad var d för knöl på dragspel....hahaha jadu håret var lika gammalt som dragspelet han hade tror jag!! :)

Å snart ska man se tori å dean.....jag älskar sådanna serier.....lika så newlyweds....:) få se om de får någon ordning på b&b!!!
 
Jaja snart får man semester eller rättare sagt imorrn!! å på torsdag smäller det!! Metallica på stadion!!! JIPPIE!!!
men inget bräcker det man såg förra året....Robbie Williams!!! d var nästan en religös upplevelse....(d säger sambon om Metallica... tyckte d lät coolt!.så jag härmar honom där...:)

Nää nu ska jag surfa vidare men vi höres....HEPÅRE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0