Bland munkar å troll......

Hej!!!

Idag på jobbet har jag bla bakat lite bröd å tinat munkar....till min STORA förvåning hade den som vikkat för mej inte tagit hem några choklad munkar.eller någe annat bakeoff bröd...lite surt...å spec när d inte var sån ordning heller.....tydligen hade hon inte velat lära sig bakugnen heller....SUCK!!!
Annars har d inte hänt så fruktansvärt mycket nytt!!! Vi har betalat resan iaf...så nu bär det av te kreta!!! Vi tog extra benutrymme bla...d e 1a klass på långflygningar så d har vi på dit å hem resan!! JIPPIE!!
Annars har jag inte gjort så mycket....sov inte vidare bra i natt...dels för att det va första dagen på jobbet...då sover man inte bra,å dels för att min sambo läste när jag skulle sova med lampan tänd... :O(  å dels för att mellan  03:00 å 06:00 var de värsta åskovädret här...så man låg å lyssnade på d eländet!! men sedan på eftermiddagen lyckades jag somna i en solstol!!!
Nu ska jag snaka för ytterliggare en härlig dag på jobbet imorrn!!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0