Å boj.....



Så fick man ju lite sol idag!! jippi kayey!! å peps....oboj låt!!! haha....solen har ju inte synts till någe på nå dagar...inte så här härligt iaf!!!
Idag har man inte gjort så mycket....d vanliga....fast jag har gjort en äppel kaka!! d va jätte gott!!! få ta en extra prommis imorrn så den inte fastnar någonstans...hahaha...men bara man rör sig e d npg ingen fara...åt faktiskt yoghurt till...vanilj! d gick bra me....ingen marchan här inte!!! fast d e ju MUMS d me.....
Å idag åt man en riktig söndagsmiddag me...stek sås pärer å gele....MUMSMUMS!!! få fasen ta en riktigt jäkla lång prommenad imorrn....man åt ju massa sås!! :o)

Idag har vi kollat resor igen....vi få spara pengar å åka te new yort el nån annan stans i usa nästa år kanske....d bär nog av te Kreta å Chania...d  går ganska bra d me....ligga å läsa å dricka drinkar!! å bada...om d inte är så kallt!! hahaha!! men visst har resorna gott upp i pris! minst 1000 kr.....kanske d beror på d jätte kassa vädret man har haft i år!
Man ska inte ha semester.....man har ingen tur me vädret!!!  fast d e inge kul å jobba om man inte har finväder heller !!
Börjar jobba igen om en vecka!! jaja...skitsamma...jag gillar att jobba!!! hahaha...en konstig filur!!!

Idag hände en kul sak....mamma å pappa ropade på mej å syrran när vi satt inne där å fikade...m å p var ute på deras baksida....då hade en hund kommit in på gården....han hade smitit från tvärs över ån....hahaha---min hund vart sur eftersom den andra hunden tog hans morfar.....men bara på en prommis hem!!!

Nu ska jag googla....å ni jag sätter inte in någon bild på james idag.... å bara så ni vet har grannarna groggat till på andra sidan vägen så d e rätt högljudda!! hahaha

Gonatt eller seeyaaa all!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0