24!!

image13

Nu e det jättespännande på 24!! jag vill köpa boxen....alltså serien....d e så sjukt jobbigt att kolla på alla reklamer..man hinner nästan att kolla på 2st avsnitt ist för 1!!! Men nu e d spännande som sagt var ....därför sätter jag in en bild på Jack bauer....läste att han skulle få en kvinnlig president i den nästa 24a.....

Nu ska sambon åka å hämta släpvagnen....igen....igår blev d inget av d hela...klippte våran looser häck på framsidan....sedan va d så bra väder så att vi gick en sväng med våran lilla hund ist....så igår gick jag ganska många svängar!!!! D v så härligt!!!

Annars så  låg nätet nere...jag har blevit besat av att surfa....nästan iaf!!   :o)
Blev så jäkla sur!!
Sambon fick åka å jobba lite oxå fast han hade ledivecka!! men han hem till 24!! sedan så satt jag i ren panik å försöka komma ut på nätet men insåg att det inte gick!! så ist för att sura så tog jag en Whiskey å sambon drack upp en hel flarra rövin...HUGA!!! åsså lyssnade vi på Metallica live på stadion...hur sjukt som hellst va f**king bra d e!!! med lite högre volym så kunde man nästan trott att man va där igen !!! Men hunden va ju hemma så man ville inte ha på den volymen fast vi hade bra högt ändå....men hunden låg å sov....hahaha!!

Nu stack sambon iväg för att hämta släpet! så nu få man nog ta å pila sig ut i garaget!! å förrådet....BLÄ!!!

Kanske skriver mera om i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0