Söndagen den 3advent!

Jag å en kompis va å såg Nana Hedin å Fredrik Kempe i kyrkan! men gud så bra det var!!! Fredrik va hur kung som hellst , han körde massa låtar blandannat från Chess!! Man blev nästan tårögd av vissa låtar!!!

Igår kom vi på en kul julklapp te p! hahaha undra vad han säger om d!!! ;O)

Igår gjorde jag Kola med!! men P äter ju upp alla....men men tur att han tycker om den! istför att man skulle fått kasta bort den!! han tyckte att dn smakade werters!! :O)

I dag har jag å hunden varit ute å sprungit med hunden å jobbat!!! en massa folk har det varit!! men men det e ju jul 1gång om året !!! så det är bara att ta det därefter!!

Nu sitter jag å kollar letsdance på 4an!! tyckte lasse brandeby va hur kul som hellst!!! haha!!

Nu ska jag glo vidare!! bajjbajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0