Snart så kommer kalle å hanns vänner.....

Gröt till barnen....sprit till pappa....snart så kommer kalle å hanns vänner...disk te mamma sömn te mormor...snart så kommer kalle å hanns vänner!!! :O)

Idag har jag varit ute å handlat en stackars julklapp.... det går bra trögt!! men jag har ju en vecka på mig.....hahaha!

Ieftermiddag var jag å hunden ute å sprang me hunden...somnade på soffan hos pappa efter :O) å sedan har jag städat lite hemma!

Te middag vart d faktiskt hämt pizza!! å sedan har vi suttit å kollat lite tv! å druckit glögg å ätit lite hemmgjorda karra!!

jag har faktiskt städat lite med!!!  å tvättat!!!

Nu ska jag kolla hipphipp!!! bajjbajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0