Andra advent!

Men vart tog decembers första del av månaden vägen?? tiden rinner förbi......

Idag har jag hängt upp de sista gardinerna åsså har jag följt med å sjutsat syrran te bussen, vi har tagit in granen men inte klätt den änn....snart!! åsså har jag gått ut på prommisar med hunden!!

Det finns så mycket jag skulle ta mej tid att göra men allt känns jobbit på någe sätt....inte alls kul!!! å imorrn jobbar jag 12h...inte heller kul!!! det blir mycket jobba frammöver julen...men men...det får gå d me....

har även hunnit med at kolla skidor på yv!! kul att vi kom 3a i staffeterna!! mycket bra kämpat...synd bara på damerna att anna d tappade så  i sista streckan!

Nu ska jag försöka börja med maten....det blir tomtegröt å limpmackor med julskinka å cognacswurst!! mums!!
sedan ska vi försöka klä granen åsså tror jag ma å pa skulle komma förbi!! de är och äter julbord!! lyckos dom!!

Ska spana efter julisar me.... måste göra d!!! åsså ska jag kolla om jag hitar diana kralls julskiva!! mycket bra tycker jag!!! då kanske man kommer i lite stämmning!!!

Te veckan e det julgodis som står först på min lista!!! MUMS!!!  BAJJ BAJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0