Tror man blir tokig!!!!!!

image19Råkar man vara ledig så nog f*n regnar d!!! eller e ett dis utan dess like....d e ingen ide att göra iårdning håret heller......d tjesar ihop å lägger sig platt på en gång....å man kan knappt tvätta för att d torkar aldri!!!! gu va surt att de e höst!!!!

Nu slö kollar jag på HÅLL I ER!!! glamour.....på tv4+ tänka att denna serie har pågot i hundra år utan att det hänt så mycket...bara intriger å att någon dör å återuppstår...vikken sjuk serie alltså!!!!!

I dag på matsedeln stog det makaroner å korv!!! mkt gott iaf!!! mums!!! åsså har man ätit russin idag me!!

Annars har man inte åstakommit så mycket!!  hade sovmorgon....å sedan så var man ute med hunden :o) sedan så var man till stan en sväng å sedan lagade jag mat å sedan så gick jag med hunden igen!!!! :o) mycket motion får man iaf!!! å tur e väll d iaf!!!

nu ska jag googla vidare tror jag!!!!

Undra hur det går för stackars jack bauer idag då?? jag gissar på att han räddar världen!!!!

Hejj Svejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0