Träning!!!

  TJABBA TJENA HALLÅ!!!

Idag har man jobbat.....gjort som alla andra dagar!!! å sen när jag kom hem så ösregnar d!! så jag satte mej i en badenbaden ute på altan å somnade.... faktiskt riktigt sövande regnet!!!
Å sedan nu så skiner solen å e varmt!!! lite åska varning kanske....hoppas inte!!!   :o(
Har varit ute å joggat med hunden på spåret idag.... han e före mej å bestämmer tempot....går mkt bra! för jag brukar gå bortåt en grusväg å sedan vika av vid spåret å springa hemmåt....så då jädrar sätter han fart !!! :o)

Nu ska jag dricka lite te tror jag!!  jag glömde att köpa lyxs muffins idag..... men få se de som bra...för då kan jag göra d i morrn...lyxa te d lite på en fredag till mitt te!! :o)
Få nöja mej med en banan till teet idag ist.....

Över ut!!!

Kommentarer
Postat av: Storkakan

Hoppas muffinsarna smakade bra idag! :D Jag fick äta Mariekex till mitt te. :)

2007-08-03 @ 21:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0