The devil wears Prada.....

Tja!!!!

Hoppas att läget är bra med alla!!! här e det d men har huvudvärk.....druckit förlite idag!!! man få skylla på värmen!!!

Idag har man jobbat!!! åsså har jag gjort en god gärning!!! jag har handlat åt farmor!!!! :o)

Djävulen bär prada tillhör mina favvo filmer fast den kommer efter music and lyrics!! d va åxå en typisk tjej film....det kan man se på namnet kanske!!!! det händer inte speciellt mycket men den e bra ändå!!!

Har målat mina tånaglar i dag......från chockrosa......till BLACK!!! haha jaja man få se hur länge man har d på!!!

Gud vikket sommar väder.......+27 grader varmt ....håll i hatten i skuggan!!!!! här i uppe i norrland så har vi ju haft d kanon i sommar!! man ska inteklaga!!!
PÅ lördag e vi bortbjudna på fest få se hur d blir på den festen!! :o)  hoppas bara vädret håller i sig för vi skulle visst grilla!!!!

Ja ja nu ska jag gå ut med hunden som ligger å e sur!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0