Tacos! :)

Tja!!!

Idag så har jag hunnit såhär långt inpå dagen....varit på en jättehärig prommis med min hund, varit å städat vinden hos mamma å pappa.....inte så kul!!! varit på ytterligare en prommis med hunden....å druckit kaffe!!! det är ganska varmt å soligt här idag men det är några ganska mörka moln på himmlen! Hoppas INTE att d bli något ful väder....

Annars så tänker jag ta å tvätta lite kläder.....Inte kul!! den sköter ju sig självt tvättmarskinen men d e så jäkla tråkit å hänga upp!!! :D

Ska faktiskt på middag idag hos mamma å pappa!! TUR!!! för jag käner inte för att laga någon mat idag heller...Hihihi!! å de skulle göra tacos!! nu var det ett tag sedan man åt d!! GOTT!!

Annars så kanske vi kan a en liten tur ikväll på biken....om d inte blir någe skrotväder!!

Åsså e det jobb imorrn igen...man hinner knappt blinka innan det är måndag å fredag...man undrar ibland avd man gör av d resterande dagarna i veckan!!!
 Nu ska jag tvätta....... bajj bajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0