Sista 24...... :(

image21 Hallå i stugorna!!!!!!! Då va d måndag igen......

Idag har man jobbat åsså har jag varit på 3 prommisar med hunden!! latare träningspartner få man leta efter :D men han får upp farten på slutet !!!
Åsså har jag fått åkt en sväng på mc....fast bara en liten tyckte jag....när vi kom hem satt jag på med kläderna i ytterligare 20min i hopp om att min sambo bara skulle in å kolla en sak....men inte d inte.....jag tycker att d e skitkul å åka....fast han tycker d inte e lika kul att sjutsa :( ta kortet själv sa han idag :D men jag e nog för feg för d!!! jag har alltid gillat att åka! å d ska väll han va glad för oxå....vem vill ha en tjej som gnäller på att han inte få köpa något....å när jag har betalat en del för mina kläder tycker jag att jag ska få åka me :D så nu funderar vi på att åka mc till umeå på lördag !! JIPPIE!!!

Annars ikväll ska jag ta å kolla på sista 24 på tv.....en jättebra serie!! fast men alla reklam pauser blir den inte lika bra som på dvd....hoppas att jack klurar ut allt nudå!! väntar med spänning tills ikväll....2h kvar!

Å på fredag far min kompis *J* till bulgarien med sin boyfriend *J*  - var rädda om varandra där nere nu då!! å man har ju hört en massa å läst en massa om Bulgarien de senaste veckorna! Men d e väll oroligheter överallt!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0