Sallad till middag ;o)

Hej hopp alla glada!!!

Idag får det bli en sallad till middag.....jag ska strax ut å plåga mej i värmen.....ska ut på en springtur.....lite jobbit när det är +27 ute......men men jag bara måste!!! blev inget igår.....så jag måste göra d idag ist!!!

Annars har man jobbat........

skall beställa sallad idag för jag årkar inte laga i årdning något......;o)

I morrn ska vi på grill fest!!!! jag ska grilla veggo hamburgare!!!!! JIPPIE
Hoppas att vädret håller i sig bara så det inte blir loooser väder i morgon nu då??!!!

Jag hade inte så mkt att skriva om idag.....kanske kommer det mera senare!!!
   Nu ska jag kila!!! vi höres !! seeyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0