R1...motorcykel...

Tjabba!!!!!

I går var man uppe med tuppen....vaknade strax efter o4:00 min sambo väckte mig.....d va dax att stiga upp för en härlig dagstripp till uppsala å kolla på en motorcykel åt en kompis....så vi åkte härifrån 0515 ungefär å kl 0930 tro ja vi va i uppsala!!! vikken cool bike!!! :o) nu ska vi åxå köpa en sådan!!!
Jag handlade ett skinnställ iaf!!! Å en hjälm ska jag få av sambon!!! JIPPIE!!!
Om ni undrar så köpte våran kompis motorcykeln.....
Vi var noghemma kring 17:40 å då va d bara att slänga sig i durchen å iväg på TRAMP cykeln till ett par som hade en grillfest!! mycket trevligt förutom att jag var jättetrött å hade ont i huvve å nacken.....så vi hukkrade ut till 2200 iaf!!! sedan så hämtade vi våran hund!!
Å sedan va d natta!!!!

I morse vaknade min sambo före mig igen!!! halleluja!!!! ett mirakel....det är inte ofta som han brukar vakna före mig inte!!! jag brukar va den som tjatar på honom..... ;o)
Så jag klev nog upp starx efter 10:00 å städade lite här å gick en sväng med hunden!!! träffade min äldsta å bästa kompis med!!! som nyss fått barn!! en liten Tyra blev d!!! hon var jättesöt! så jag stod å surrade med henne bra länge!!!
Åsså har jag varit ute å sprungit!!!! lånade min sambos trådlösa headset till mobilen!! kunglit värre!!! Gick ju tokbra d där!!! Lyssnade på Metallica!! så klart!!!
Nu äter jag .....bästa att tänka på vad man stoppar i munnen nu när man e duktig å e ute å hurtar!!! Bajj Kajj!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0