Onsdag....



Tja!!!!!
Så va d onsdag igen.....veckorna går fort!!! idag har jag jobbat , handlat åt farmor, å varit ute på samma långa prommis med hunden!!! superskönt!!!

Nu ska jag bara sega mej hela kvällen!!! :O) jag ska se den nya serien på 2an eller ettan med mathew perry!! fast jag missade första avsnitten......men men....

Idag hittade jag denna bild på metallica....d fick ju dessa 5+ av aftonbladet!! :) när d va här å spelade!!

Nu sitter jag å kollar mellan varven på 5ans americas funnies home videos.....hallå vissa inslag e ju direkt darliga...åsså skrattar d åt dom.....

Imorrn e d stora dagen....jag ska klippa mej....undra bara hur...att klippa eller inte klippa de e ju frågan jag ställt länge nu!!

Ja lär ju skriva om frisyren imorrn.......HJÄLP!!! // CyaLL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0