Ny klippt!!

Japp!!!! så va det torsdag å man e nysnaggad!!!
Fast d blev inte såååå kort.....lite kort i nacken å page med rak lugg denna gång!! trivs bra i denna frisyr!!å slingor!!

Idag har jag jobbat å sedan klippt mej!! sedan när jag kom hem åt jag å sedan gick vi jag å hunden på våran lång prommis!!! d va ganska kallt!!!! hösten E HÄR!!

Nu kollar jag på när å fjärran.....lite boring tycker jag att d e å kolla på!

Annars har en jobbarkompis fått en ny tjänst!! som mejeriansvarig!!! d e allti sura miner om någon får någe annat på vårat jobb!! men jag e glad för hennes skull!!!  fast en del sura miner blev d på jobbet!!! jag ska åxå byta tjänst!!! från bröd/kassa till chark/kassa!!! d e roligt att göra olika grejjer!!! då bli man inte less heller!!! :D

Nu ligger hunden å snarkar!!! han hade gått en hel del me pappsen idag me,,,,så han e jätte dålig i sina knän nu!!     :O(

Nu ska jag kolla tv!!! ciao ciao!!

Kommentarer
Postat av: Catrin

Snålis, en bild på nyfrillan vill vi ju se, jag iaf !=P

2007-09-02 @ 17:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0