marabou!! russin å mandel :o)

  HIHIHI!!!!
Ja nu har man varit duktig å varit ute å hurtat!! så hittar man en marabou russin å mandel i kylskåpet....vad gör man???? jag åt upp den.....men den va inte hel!!! :)
Idah har jag jobbat....gör man annat!!
Ätit en riktigt gog middag!!! vegitariska vårrullar!!! MUMS!!!
Sedan har man hurtat lite å kollat lite friidrott!!!
Annars e d lungt här....min sambo glömde att hämta mig idag!!! :( men jag fick ringa till honom så han kom!!
Han e snäll han!!! :O)
Nu ska jag tvätta håret å durcha!!
Ska se top modell på tv3 sedan bli d tidig kväll här!!! ska läsa amelia åxå d hade frisyrspecial!!! jag som ska klippa mig på torsdag!!

later alligater!!! :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0