Juippie!!!!

HAHAHA!!!!

Idag sänkte jag mitt person bästa med hela 3 minuter!!!!! :o) jag e jätteglad!!!!! HAHAHAHAHA!!!!! kanske d e tack vare min sambos trådlösa headset!!! å metallica kanske??? deras musik e ju jättebra å träna i......fast jag tror jag sprang förtidigt inpå.....lite ont i knäna....så jag kanske går med stavarna någon dag!!?? får se!!!
De hade även gett resultat på vågen  :oD hihihi!!!!

Idag har jag jobbat å min sambo har sålt våran skoter....så nu letar han en r1a han me!! få se om vi hittar någon!!!

Annars har det inte hänt sååååååå himmla mycket spännande i mitt liv!! på jobbet är allt som vanligt inga konstigheter....

Har fått Amelia idag...alltså tidningen!!! som jag kanske ska läsa senare i kväll....men det brukar nog bli som alla andra dagar att man sitter vid datorn å kollar runt!!! men det e ganska kul de me!!! å om man har några kompisar å msna me blir det lite roligare!!!!

Idag har jag gått 3 prommisar med min lilla hund me!!! så jag e flitig ja!!! :0) å en sallad till middag blev en ganska stadig lunch....makaroner å korv!!! nu till kvällsmål bli det russin!!! om jag e sugen på någe...annars få d vara...konstigt nog e man inte direkt sugen på någe...utan mest bara tugga på något!!!

Dagens bästa låt e Seek & destroy = Metallica   ;O)
 typ en sån här vill vi ha :0)  nu ska jag surfa vidare.....vi hörch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0