HJÄLP!!!

D e tomt i vårat kylskåp......d ekar faktiskt!!! iadg måste jag handla......vi har faktiskt ingenting å äta!!! HEMSKT!!!
Annars idag så e jag ledi!! hipp hipp hurra!!!
Jag å hunden hade en liten sovmorgon!! :D sedan gick vi på en prommis å förbi pappa!! sedan gick vi hem åsså startade jag tvättmarskinen....det är bra väder så d e bara att passa på å tvätta å hänga ut!!!

Idag har jag ingen aning om vad vi ska äta.....kanske kan vi grilla....d va ett tag sedan!! isf bli d burgare! :D fast jag e lite sugen på fiskpinnar me!! haha d trodde jag aldri att jag skulle bli! jaja få se hur d blir som!!

Vi ska även ut å gå en längre prommis idag....jag vill ut å hurts=springa men jag har fått lite ont i mina knän så jag får se hur d bli med d hela!! men d skulle inte va helt fel å få rusha av sig lite !!

Nu stannade tvättmarskins a*et!! så nu få man pallra sig ut å hänga tvätt!!

Vi höres nog senare idag me.....am i evil....yes i am.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0