Hipp Hipp Hurra!!!

Hipp  hipp hurra!!!! min hund fyller år ida.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o)

Idag har jag haft sovmorgon.....det var härligt !! sedan tog jag å min födelsedags hund å öppnade 2paket han fått avmig.....ett koppel å en pip kub....å sedan gick vi en prommis!!!
Jaghar hunnit att tvätta 5marskiner me!!!

Åsså har jag hittat musiken till music and lyrics!!! den va ju så bra !!! har lyssnat på deb idag....Pop goes my heart!!!.....

imorrn e d jobb igen jag har ett mördar skift.....8-18.30......så jag hinner nog inte göra så mycket annat imorrn....

Min sambo har börjat sin semester....1adagen imorrn....alla börjar att jobba så han tycker att d ska bli lite trist!!!
Om det är någon som e intresserad av trav så blev Adrian chip å robert bergh 2a i hambletonian!!! det var mkt bra gjort tycker jag!!! kul att de får till d när de far så långt!!!

Nu kollar jag på Sportspegeln.....varför vet jag inte.....kanske jag har blivit en liten nörd.....

Det har hänt något konstigt med mitt hår......det har blevit som värsta riset.....så jag måste ta att göra en inpakning ikväll.....tror jag kanske fuskade när jag sköljde ur håret igår.....idag har man inte sett vidare kul ut...d som brukar vara så lättformat har legat efter huve,,,,snacka om slickekatt frisyr......:(

jag tog iaf å åt min frukost ute idag!!! en macka blev d med pepparsalami!!! kanske d e därför jag varit så törstig idag!!!!

Nu ska jag slänga mig i durchen.....å göra min inpakning!!

Vi höres!!!! tja
 hårinpakning......fast d e inte den jag ska göra......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0