Gnälliga kärringar å bananer till te!

Jajemen nu e d måndag igen......snart e d fredag!!! :o)

Ja som ni ser så har de gammla kärringarna på mitt jobb varit i farten igen...alltså mina jobbar kompisar...d gnäller om allt å skulle bara dom försvinna eller hålla trut så skulle d va mycket bättre!!! d tror d vet allt å ska allti bestämma!!! att d ORKAR!!!!! fattar inte detta!!! å aldri e dom ledig heller.....har varit rätt så skönt ändå att dom hat semester men med tanke på att det är 1a dagen efter semestern så började d inte såååå bra!!!!

Annars har jag hunnit varit ute med min älskade hund!!! åsså har han fått durcha idag!!! d e ju förtusan 28 grader varmt denna tiden ute!!! OTROLIGT!!!
Årkade ine göra något invecklat i matväg heller.....så d blev varma mackor!!! MUMS!!!! d gick bra d me!!! jag åt en sallad på lunch idag på ett fik med en kollega!! mycket trevligt att kunna gå ut lite!!!

Ska försöka kolla hur det går för jack bauer nu,,,,,alltså kiefer sutherland!!! denna serie e ju sjukt bra!!! men jaghar ju en ny idol som ni redan vet.........behöver jag säga mera......vi snackar om....
image17ja just d ja....James!!!! ;O) nu ska jag gå å brygga te!! å äta en banan!!!  SEEyaa all.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0