Fredag!!!! master of puppets!!

Tjabba tjena hallååååååååå!!!!

Äntligen fredag!!!! idag har man jobbat!!! åsså har man hunnit me å gå långa rundan med lille hunden!!!!

Idag har jag ätit en pizza!!! d va faktiskt gott!!! :D

Har även fått lte ont i halsen....vet inate om det är innbillning eller om d e sant!....hoppas d går över....för snart sticker vi ju te kreta!!!! JIPPIE!!!

Jag har börja äte sådanna hära torkade aprikoser.....tyckte inte om sådanna förut...men nu har d blevit som ett gift!!! jag älskar torkad frukt!!! :D jag e sååååå glad!!!! bättre torkad frukt då ist godis.....men jag äter inte naturgodis....kollar om det står att d innehåller socker.....åsså e väll frukt socker bättre än socker i godis!!!

Mina jobbar kompisar tyckte att jag blev bra i håret!!!! e såååååååå nöjd!!!!

Nu ska jag kolla lite på tv å gå å durcha tror jag!!! hoppas vädret blir bättre i helgen....d e ju sååå kallt nu...har vantar på mig å flees jackan...å skinn jackan!!! hade tåm pannband en dag!!! HJÄLP de e ju inte september förrns imorrn!!! :D

Hade......dagens kung låt e....master of puppets!!! me METALLICA!!!!
image23

Kommentarer
Postat av: Jennie

Halloj! Hur har du fixat håret som? Väntar på ett kort sen då. Jag är så avis på dig, jag vill åka utomlands igen. Var hur bra som helst.

2007-09-04 @ 16:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0