Äntligen helg!! :o)

JAPP!!! de e fredag......sitter i min ensamhet å kollar dator, dricker cola å kollar shreck.....hahaha!!!
D ser mörkt ut på himmlen....hoppas att det inte börjar att åska bara...då grinar jag tror jag :o(

Idag har jag äntligen fått åkt vår hoj!! hur sjukt kul som hellst!!! jag hade mitt nya skinnställ me!!! haha men man har inte mycket över när man har alla skydd på!!!!!! man kände sig som jag vet inte vad när man gick omkring i d före....å d va inte lätt att komma i heller....hahaha!!! min sambo fick både svettattacker å ett litet nervsammanbrott innan jag var klar! :0)

I morrn har jag fått en förfrågan om jag ville komma till en kompis å dricka vin!!! kanske jag nappar på det erbjudande!!! får se hur läget ligger imorrn!!! :o)

Kanske min mor å far ska åt något håll imorrn??? kanske jag följer med!!!! :0) inte för jag ska köpa något!!! ha faktiskt skickat efter en bikini i ellos å två tröjor!!!

Undra hur man ska göra med håret me....spara eller inte spara??? d e frågan!!!!

Nu ska jag kolla vidare!!! vi sees!!!

Kommentarer
Postat av: Catrin Isaksson

Häftig blogg =), Jag tror nog du har en liten förälskelse där i James ;)..Men han förgyller din blogg, fast lite mer bilder på Du, Sambon och Vovven hade väl inte skadat ?
Rolig läsning iaf, blir en favorit i listan

2007-08-17 @ 23:56:12
URL: http://caejtrin.pixbox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0