Allsångs final....sommaren slutar nu.....

 Hej hopp på er!!!!

Ja nu e det sista ggn för i år....allsång på skansen....nu börjar hösten.....d tycker jag iaf....även fast vi har ett jätte kanon väder ute!!! 27 grader i skuggan!!! men va hjälper d när semestern e slut.....min sambo tycker att det är bra!! 2a dagen å kanon väder.....det är ganska jobbigt att jobba inne i en affär!!!! nu saknar jag mitt gammla jobb där man var ute å tränade hästar dagarna i enda!!! men d va lite kallt å ha ett sådant jobb på vintern när det är -27!!! så man gnäller lite hur som hellst om man bra eller dåliga dagar!!!!
Men idag har det varit en riktigt trelig dag!!! bara 1sur tant på jobbet me....lungna gatan med andra ord!!!

Idag ska jag äta stvade makaroner å korv!!! ganska äckligt i denna värme men jag e sugen på d ändå!! åsså e d lätt att göra i årdning!!! min pappa ska komma hit å äta me!!!

Senare i eftmiddag hade jag tänkt att springa en runda!!! så man fö röra sig lite åsså e d härligt att få göra något lite mer krävande änn å gå!! man tränar konditionen lite i af ....förhoppningsvis till d bättre!!!

Nu ska jag ta å gå ut ett tag!!!

Bajj Kajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0